سیستم اعلام حریق متعارف تله تک

تجهیزات اعلام حریق تله تک الکترونیکس(teletek electronics) برای کشور بلغارستان از سال ۹۱ میلادی به صورت رسمی وارد بازار تولید انواع تجهیزات اعلام حریق شد.این برند به نام در سال‌های فعالیت خود توانست گواهینامه‌های بین المللی متعدد و تاییدیه‌های بسیاری دریافت کند.

این برند در زمینه تولید انواع محصولات سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر در حال تولید تجهیزات کاربردی می باشد.

کمپانی تله تک نزدیک به ۳۱ سال است که در حوزه تولید محصولات ایمنی مختلف فعالیت دارد. این کمپانی با توجه با توانایی بالایی که در تولید محصولات متناسب با اعلام حریق داشته است توانسته است محصولات با کیفیت و با دوام خود را به کشورهای بسیار زیادی صادر کند. 

می توان گفت به طور رسمی، کمپانی تله تک محصولات مربوط به اعلام حریق را چند سال پس از آغاز فعالیت خود تولید نمود و تقریباً ۲۵ سال است که این محصولات روز به روز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی به سیستم‌های بسیار قدرتمندی نسبت به سیستم‌های هم نوع خود در برندهای دیگر تبدیل شده‌اند. این شرکت با تکیه بر تعداد کارکنان بالایی توانسته است نزدیک به ۳۰ میلیون محصول مختلف با کاربردهای متفاوتی تولید نماید.

انواع سیستم اعلام حریق متعارف تله تک

سیستم اسپرینکلر سیستمی است که می‌تواند آتش اولیه را به‌صورت خودکار و محلی خاموش کند.

برای خرید این محصول  و اعلام حریق سنس  تماس بگیرید


 

قیمت محصولات متعارف تله تک

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: