سیستم اعلام حریق یونی پاس

سیستم اعلام حریق یونی پاس (Unipos) در مدت زمان فعالیت خود توانسته به خوبی موقعیت مناسبی را در حرفه ساخت‌وساز و فن‌آوری‌های مرتبط به آن به دست آورد. پس می توان با شناخت به هنگام از مکان آتش سوزی و خبررسانی سریع در زمان حریق ، پایین آمدن زمان شناسایی و دستیابی به محل آتش سوزی، شتاب در تخلیه و به هنگام ساکنین ساختمان، مهار آتش سوزی و زیرساخت‌های مربوط به آن را به عنوان محاسن به کارگیری سیستم اعلام حریق یونی پاس کاربردی نام برد.از انواع محصولات سیستم اعلام حریق یونی پاس می توان به شاسی اعلام حریق، آژیر اعلام حریق، آژیر فلاشر، تلفن کننده، چراغ سردر، تکرارکننده و‌… اشاره نمود.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر یونی پاس نظیر سیستم اعلام حریق های عادی جز پرکاربرد ترین سیستم ها به شمار می آید البته با این اختلاف که در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر هرکدام از بخش ها همانند آشکار سازی، شاسی و ورودی و خروجی های داخل چرخه آدرس پذیر دارای نشانی مخصوص می باشند و با محور کنترل مرتبط هستند. 

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر یک مدل از سیستم اعلام حریق‌یونی پاس است و مبنای کشف و تعیین آتش سوزی در این سیستم   شبیه سیستم اعلام حریق معمولی است.

با به کار گیری دستورالعمل های ارتباطی، تابلو کنترل محوری معلومات هر کدام از ابزارهای اعلام حریق را آنالیز نموده و در زمان ایجاد آتش سوزی و یا اشتباه پنل محوری تغییر موقعیت ایجاد شده را شناسایی و مکان صحیح آتش سوزی را تعیین می کند. در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر یونی پاس افزون بر تعیین ناحیه ای که در آن آتش سوزی یا اشتباه صورت گرفته است می توان به درستی عاملی که آتش سوزی را شناسایی کرده تعیین و محل صحیح حریق را تشخیص داد و آژیرهایی که مرتبط با آن محل است را فعال نمود

همان‌طور که از سیستم این مشخص است تمامی ابزارهای اعلام حریق در این سامانه دارای نشانی ویژه ای هستند. از این رو این سیستم آدرس پذیر توانایی شناسایی کلیه بخش های میدانی را دارد. شرایط ابزارهای اعلام حریق بر روی صفحه مهار مرکز قابل دید و شناخت است، در هنگام نصب سیستم اعلام حریق، محل و نشانی ویژه هر کدام از ابزارهای آتش نشانی اعلام حریق در محور کنترل شناسایی می شود.

اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق آدرس پذیر یونی پاس

قیمت محصولات یونی پاس در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق سنس و سایر برندها آدرس پذیر تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: