هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن سیف هوم مدل CM 100-B

امروزه نمونه‌هایی از دستگاه‌های الکترونیکی به منظور حفظ ایمنی محیط‌های مسکونی به عنوان هشدار دهنده‌های نشت گازهای خطرناک در بازار عرضه میگردند.

حساسیت این دستگاه‌ها نسبت به گاز شهری و گاز مونوکسید کربن بسیار بالا بوده و در صورتی که درصد این گازها در محیط بالا رود، این هشدار دهنده‌ها به صورت نوری و صوتی ساکنین منزل را از خطر نشت گاز آگاه می سازند. علاوه بر کاربرد هشدار دادن، این دستگاه‌ها دارای نمایشگر دیجیتالی هستند که نسبت گازهای موجود در هوا را نیز نمایش می دهند. 

این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از نمونه‌های با کیفیت آن‌ها هشدار دهنده گاز مونوکسید کربن مدل CM 100-B می باشد.
همچنین می توان درجه حساسیت این دستگاه را با توجه به محیط‌های گوناگون تنظیم کرد. هنگامی که نشت گاز در محل صورت گیرد، عدد نمایشگر دستگاه هشدار دهنده بالا می‌ رود و در صورتی که از حد مجاز تنظیم شده در سامانه بیشتر شود، دستگاه آلارم داده و سیستم تهویه به وسیله فعال شدن رله خروجی دستگاه فعال گردیده و شیر اصلی گاز را قطع می کند‌.

درباره ی هشدار دهنده های گاز مونوکسید کربن بیشتر بدانید

نمایندگی محصولات آدرس پذیر و انواع هشدار دهنده

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق سنس و سایر برندها آدرس پذیر تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: