جستجو

پنل اعلام حریق

پنل اعلام حریق یا دستگاه مرکزی در سیستم اعلام حریق به عنوان کنترل کننده فعالیت می‌کند که تعدادی دتکتور به آن وصل شده است. اساسا از این پنل‌ها در اماکن تجاری و ساختمان‌های بزرگ استفاده می‌شود که وظیفه و نقش آن‌ها نظارت بر وقوع آتش سوزی است و البته برق مورد نیاز دتکتورها را نیز تامین می‌کند و افراد را از محل دقیق آتش سوزی با خبر می‌کند.

پنل‌های اعلام حریقی که ساخته می‌شوند مانند اعلام حریق سنس به دو صورت سیستم اعلام حریق متعارف و آدرس‌پذیر هستند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به خود را دارند. از طریق پنل اعلام حریق می‌توان ویژگی‌های معمولی سیستم‌ها را تنظیم کرد. برای مثال ریست کردن سیستم، حالت سکوت، تشخیص خطاها و مشکلات، هشدار اولیه وغیره را نام برد. البته این دستگاه می‌تواند همانگی لازم را بین تمام اجزاء ایجاد کند و اطلاعات را پردازش کند و تصمیم گیری کند. در حقیقت تمام این کارهای گفته شده توسط میکروپروسسورها صورت می‌گیرد. هر کنترل پنل از اجزای مختلفی همچون منبع تغذیه، برد الکترونیکی، ترمینال‌های اتصال، نشانگرهای ال‌ای دی، بیزر، شستی‌ها، کلیدها، دیودها تشکیل شده است که تماما در کنار هم می‌توانند عملکرد مناسبی را به نمایش بگذارند.

لازم به اشاره است که انتخاب این سیستم به اندازه ساختمان، تعداد زون‌ها، نوع کاربری ساختمان، تجهیزات ورودی و خروجی بستگی دارد. قیمت این پنل هم با توجه به نوع و برند آن وابسته است؛ سعی کنید بهترین برند را انتخاب کنید. گفتنی است که برندهای برتر کیفیت ساخت و عملکرد بالاتری دارند.

درباره ی پنل های اعلام حریق بیشتر بدانید

خرید کنترل پنل سیستم اعلام حریق

فروشگاه آتش ندا واقع در بازار بزرگ لاله زار تهران عرضه کننده انواع کنترل پنل سیستم اعلام حریق برندهای مطرح و معتبر ایرانی و خارجی با قیمتی مناسب و کیفیتی کم نظیر می باشد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت محصولات و موجودی آنها کافی است با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه‌های ارتباطی با فروشگاه :

۰۲۱-۴۰۳۳۰۳۷۷

۰۲۱-۴۰۳۳۰۳۸۸

۰۹۱۲۲۱۴۶۳۴۷

انواع پنل اعلام حریق

اجزای اصلی کنترل پنل اعلام حریق

نمایندگی محصولات آدرس پذیر و انواع کنترل پنل در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق سنس و سایر برندها آدرس پذیر تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا:

نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید