سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر زیتکس از تجهیزاتی است که توانسته است تایید سازمان آتش‌نشانی را کسب کند. اعلام حریق زیتکس برندی ایرانی است که اولین تولید کننده محصولات اعلام حریق آدرس‌پذیر است. برند زیتکس از معروف‌ترین برندهای سیستم اعلام حریق است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود و تا کنون موفق به گواهینامه‌ها و مجوزهای بسیاری شده است و در طول مدت فعالیت خود محبوبیت زیادی بدست آورده است.

زیتکس عضو کمیته تخصص تدوین استاندارد ملی اعلام حریق است و از آزمایشگاه‌های مجهز برای تست تجهیزات استفاده می‌کند. محصولات آدرس‌پذیر زیتکس تنوع بالایی دارند که از متداول‌ترین آن‌ها می‌توان به تکرار کننده آدرس پذیر، دتکتور ترکیبی دود و حرارت، دتکتور دودی آدرس پذیر، دتکتور حرارتی، ماژول زون کانونشنال، ماژول خروجی، ماژول ورودی آدرس‌پذیر و آژیر فلاشر اشاره نمود.

سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر دارای کیفیت بالا هستند و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تهیه و تولید می‌شوند. از سیستم اعلام حریق زیتکس در شرایط محیطی مختلف می‌توان استفاده نمود. نصب، راه اندازی و تعمیرات و نگهداری این تجهیزات ساده و سریع است و توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت، سیستم اعلام حریق زیتکس از قیمت مناسب برخوردار است و استفاده از آن مقرون به صرفه خواهد بود. برای تهیه و خرید انواع سیستم اعلام حریق زیتکس می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

انواع دتکتور سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

قیمت محصولات آدرس پذیر زیتکس در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق سنس و سایر برندها آدرس پذیر تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: