سیستم اعلام حریق آدرس پذیر سنس

سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر سنس از جمله وسایلی است که در ساختمان‌ها جهت جلوگیری از خسارات آتش سوزی و عواملی مانند، باز بودن شیر گاز و سایر موارد که آتش‌زا هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارکرد این سیستم به گونه‌ای است که هر سنسور موجود در نقطه دارای آدرس خاصی است و هر کدام از آدرس‌ها در اتاق کنترل به طریق شبکه‌ای کنترل می‌شوند. در این وسایل دو نوع سنسور یا دتکتور اعلام حریق تعبیه شده که نسبت به دود و حرارت حساس بوده و در صورت بروز آتش سوزی سنسور حساس به دود هنگامی که دود حاصل از حریق یا جرقه به این سنسور برسد این سنسور دود را شناسایی نموده و با کمک سایر تجهیزات به قسمت پنل مربوطه، آلارم حریق را می‌فرستد

هر کدام از این سنسورهای اعلام حریق سنس دارای کارکرد خاص خود هستند و متناسب با محیط انتخاب می‌شوند. تجهیزات متفاوتی مانند آژیر، کنترل پنل، فلاشر، دتکتور و… درون آن وجود دارد که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال دتکتورها از آدرس خاصی برخوردار هستند که زمان بروز آتش‌سوزی قادر به تعیین مکان دقیق وقوع حادثه خواهند بود. ممکن است سیستم اعلام حریق شما متعارف باشد در این صورت، تکنولوژی آدرس پذیر در دسترس نخواهد بود و شما با اعلام حریق، باید به دنبال محل آتش سوزی بگردید، سیستم اعلام حریق متعارف برای مکان های کوچک با سنسور های محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنولوژی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر که در دسترس بشر قرار گرفته است، زمان مناسبی را برای واکنش نشان دادن، می‌خرد.

شرکت سنس جهت تولید این نوع از سیستم از تجهیزات کاملا با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید استفاده کرده است. در مکان‌هایی که فضای آن‌ها کوچک و امکان پرداخت هزینه بالا وجود ندارد؛ از این سیستم استفاده می‌شود. در واقع سنس نام تجاری شرکتی است که این محصولات را تولید و روانه بازار می‌کند. سنس از جمله بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات اعلام حریق است که محصولات خود را در سراسر ایران و کشورهای همسایه عرضه می‌کند. سیستم اعلام حریق آدرس پذیر سنس تمام تجهیزات را تست شده تحویل شما می‌دهد و با استفاده از شبیه سازی انواع آتش سوزی ها و تست عملکرد تمام قطعات، محصول خود را مطمئن به بازار عرضه میکند.

یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش محصولات شرکت سنس، فروشگاه آتش ندا را می‌توان نام برد که انواع لوازم اعلام و اطفاء حریق را در دسترس عموم قرار می‌دهد. سیستم اعلام حریق فایرگاد یکی از بهترین سیستم‌های اعلام حریق موجود در بازار است که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. برای خرید سیستم آدرس‌پذیر فایرگاد و تجهیزات تولیدی دیگر شرکت سنس، می‌توانید به فروشگاه آتش ندا که در بازار لاله‌زار تهران وجود دارد، مراجعه کنید. به این ترتیب برای دریافت مشاوره و آگاهی بیشتر در مورد خرید و همچنین ثبت سفارش خود، می‌توان با مشاوران و متخصصین با تجربه این فروشگاه مراجعه، در نتیجه محصول مد نظر با قیمت مناسب تهیه خواهید کرد.

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر سنس

قیمت محصولات آدرس پذیر سنس در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق سنس و سایر برندها آدرس پذیر تله تک با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: