سیستم اعلام حریق متعارف زتا

اساسا سیستم اعلام حریق زتا در کشور انگلیس توسط شرکت GLT EXPORTS ساخته می‌شود. یکی از بهترین و معتبرترین برندهایی که در کل دنیا برای تهیه اعلام حریق از آن نام می‌برند، برند زتا است و به همین علت توانسته که بازارهای جهانی راه یابد. این برند در زمره بهترین‌ها است یعنی اعلام حریق این شرکت توانسته است که از طرف سازمان آتش نشانی تاییدیه‌های لازم را دریافت کند و از گواهینامه بین المللی هم برخوردار باشد. اساسا این برند سیستم‌های اعلام حریق خود را با کیفیت بالایی می‌سازد که توانسته رضایت و اعتماد اکثر مشتریان را جلب کند. 

در واقع برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان مجهز به تیم پشتیبانی تخصصی است که می‌توانند تحقیقات فنی و لجستیکی را به خوبی انجام دهند. انواع تجهیزاتی که برای سیستم‌های اعلام حریق زتا ساخته می‌شوند می‌توان به دتکتورهای دودی، بیم دتکتور، کنترل پنل، آژیر، آژیر فلاشر، دتکتورهای حرارتی و گازی، زنگ سیستم اعلام حریق، پنل تکرار کننده این سیستم، شستی اعلام حریق و… هستند. تمام آن‌ها در کنار هم می‌توانند که عملکرد بی‌نظیری را ارائه دهند یعنی با حساسیت و دقت بالایی محل حریق را شناسایی کنند.

 این برند در کشور ما ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و به همین دلیل توانسته از جمله بهترین برندهای باکیفیت در داخل کشور باشد. برای این که برندی تقلبی و فیک را خریداری نکنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر تهیه کنید تا ضمانت نامه و گارانتی محصول به شما تعلق بگیرد.پنل مرکزی که به شبکه برق اصلی متصل شده است دارای چراغ های LED و چشمک زن می باشد که وظیفه این قسمت از سیستم کنترل و اعلام حریق است. در واقع این چراغ ها با چشمک زدن وجود خطر و آتش را توسط آژیر  به خوبی هشدار می دهند.

این سیستم یک نوع دیگر سیستم اعلام حریق متعارف زتا می باشد که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. بهتر است بدانید که در این نوع سیستم اعلام حریق اجزاء ورودی و خروجی دارای آدرس خاصی نیستند و تشخیص سیستم تنها در حد ناحیه مورد نظر است. لازم به ذکر است که اجزای تشکیل دهنده این سیستم اعلام حریق زتا شامل پنل مرکزی و تجهیزات کشف حریق (آژیرها، هشدار دهنده ها، دتکتورها) می باشد. این اجزاء به صورت موازی توسط یک تجهیز مشخص کننده انتهای خط و یک جفت سيم متصل شده اند.

سیستم اسپرینکلر سیستمی است که می‌تواند آتش اولیه را به‌صورت خودکار و محلی خاموش کند.

برای خرید این محصول  و اعلام حریق سنس  تماس بگیرید


 

انواع سیستم اعلام حریق زتا

قیمت محصولات متعارف تله تک در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات اعلام حریق زتا با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: