سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زتا

اعلام حریق زتا: اطفای حریق یک بحث بسیار مهم در عمل آتش‌نشانی محسوب می‌شود. خسارت‌های مالی و جانی که به دلیل آتش‌سوزی ایجاد می‌شود، عموماً غیر قابل جبران است. اینکه این اطفا چگونه صورت بگیرد تا هم خسارات جسمی و مالی کاهش یابد و هم اینکه هزینه‌های این کار به حداقل برسد اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. سیستم اعلام حریق زتا یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های شناخته شده در این عرصه به شمار می‌رود. در این سیستم سعی شده است تا استانداردهای بین‌المللی از جمله BCL و VDS رعایت شود، به همین جهت سیستم اعلام حریق زتا متقاضیان بی‌شماری در این عرصه دارد.

کاری که سیستم اعلام حریق زتا می‌کند همان‌طور که از نامش مشخص است مطلع کردن افراد از وقوع حریق و آتش است. این سیستم از زون تشکیل شده و در مقابل عوامل محیطی چون دود، گرما و حرارت و شعله واکنش نشان می‌دهد.این سیستم از طریق جریان الکتریکی که در پنل‌های آن طراحی شده، وقوع خطر را به آژیر هشدار اعلام می‌کند و آژیر از این طریق به صدا در می‌آید. در واقع این نوع سیستم اعلام حریق از پنل مرکزی، آژیر و دتکتور تشکیل شده است. در این سیستم از کنترل پنل‌های سری M PLUS استفاده شده که سبب بالا بردن قابلیت پنل و سهولت مصرف آن می‌شود.

 در اعلام حریق زتا، بدون اینکه کلید طراحی شده باشد، می‌توان از طریق رمز چهاررقمی به سیستم دسترسی پیدا کرد. همچنین این سیستم با قابلیت خود امکان آزمایش دتکتورها را به‌صورت تک‌نفره فراهم می‌کند. نکته قابل توجه در این سیستم آن است که می‌توان در آن زون‌ها و یا آژیر را غیر فعال نمود. این نوع سیستم به دو شکل کدگذاری و بی سیم در بازار موجود می باشد. پنل‌های این مدل معمولا به صورت یک لوپ تا ۸ لوپ هستند. این مدل سیستم دارای اجزای مختلفی همچون کنترل پنل مرکزی، دتکتور، شاسی، سیستم صوتی هشدار دهنده (آژیر) و سیستم بصری هشدار دهنده (چراغ) می باشد. 

لازم به ذکر است که آژیر، شاسی و دتکتور های دودی حرارتی با اعضای دیگر سیستم به شکل کامپیوتری کدگذاری شده و به نوعی با یکدیگر ست خواهند شد. در واقع این عمل امنیت و دقت سیستم را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. جالب است بدانید که در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زتا بعد از آتش‌ سوزی محل و مکان آتش‌ سوزی به صورت دقیق از سوی سیستم بیان می شود، از اینرو می توان آتش را با سرعت و دقت بالایی مهار نمود.

اجزای تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تله تک

قیمت محصولات زتا در لاله زار تهران

فروشگاه اینترنتی آتش ندا با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در قلب بازار لاله زار تهران در خدمت شماست تا با فروش محصولات زتا با قیمت و کیفیتی مناسب لذت یک خرید اینترنتی و حضوری به صرفه ای را برای شما ایجاد کند.

برای خرید و استعلام آخرین قیمت های بازار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آتش ندا شما را راهنمایی کنند.

راه های ارتباطی با فروشگاه آتش ندا: